Thomas S Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Noen her som kan paintchoppe bilen min? Sku hatt den i samme farge men med litt blå effekt?! Mulig å få det til i det hele tatt? :P Og den polerte kanten på felgene sku eg hatt blå :) Som dere ser er ikke panseret lakkert og fangeren er kun midlertidig hobbylakkert + en bulk/rust i ene skjermen. Hadde vørt flottings om noen kunne choppet denne slik at eg kan se hvordan den blir vist eg følger planene mine :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Har du et skikkelig bilde av bilen i fra sia så skal jeg gjøre et forsøk! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Har du et skikkelig bilde av bilen i fra sia så skal jeg gjøre et forsøk! Vet ikke om dette er godt nok. Mobil bilde :S De andre eg har fra siden er copyrightet Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Sinnsykt flott Galant ;) Der har du den i blå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Såg først no at det sto blå effekt, er ikkje helt sikker på ka du mener med den, men her er det andre bildet: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg