Gå til innhold

Biltreff/rånetreff i Lunde i Telemark?

Ranger emnet

Einar

Er du interessert i å bli med på ett treff i Lunde?  

2 stemmer

1. 1. Er du interessert i å bli med på ett treff i Lunde?

• Ja jeg kommer garantert
    • Tror ganske sikkert jeg ville vært med på noe slikt
      0
    • Kanskje, usikker men hadde vært interessant
      0
    • Nei, jeg kommer ikke til noe sånt eller sjansen er ganske liten for det
      0

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det hadde vært noen interesse for ett treff/streetmeet i Lunde, vi har jo Wings & Wheels.

Vi har jo her ei ganske allright rånestripe, alternative runder, pub, gatekjøkken, kiosker, men dessverre alt for lite liv i gata, for noen år siden var det jo utrolig med liv i gata her.

Må jo prøve å få noe liv igjen, og kanskej arangere ett treff.

Det er tenkt over en dag, fredag eller lørdag, og når det blir er like lite planlgt som resten, mest sannsynlig til neste sommer om det blir noe.

Det jeg tenker er rett og slett:

Cruising i gata

En plass der vi kan møtes, prates, kanskje slenge på noen griller

Prøve å få til noe lovlig burning for de som ønsker dette.

Utstillingsmulighet.

Det hadde og vært moro med mulighet for noe enkel dragrace, altså at man ser hvilke biler som er kjappest på 402 meter, men det er vel mere tvilsomt.

Mulighet for DB drag, lokalt, ikke offisielt/seriøst.

Hadde sikkert og vært moro å fått dratt med noen lokale jordebiler

Alt er bare tanker, det i kursiv er jo ting som bare vurderes, det i rett skrift er ting vi gjerne vil ha hittil.

Er det noen interesse for dette, noen tips, meninger.

Hadde vært artig om folk ga svar for om det er interessant for dem.

ang. alkohol, så tenker jeg om det: Ikke noen fyllefest, men folk må da få lov å drikke i bilene sine om de vil hva folk gjør så lenge de ikke forsøpler eller bråker driter jeg i, men det skal ikke være en fyllefest eller ett alkoholbasert treff.

Visse kriterier må man ha for å få lov til det og regner jeg med.

Da foreslår jeg at alle som har noen interesse eller tilknytning til dette svarer ærlig i pollen, ikke ljug.

Moderatorer, om dette er feilposta, så flytt det til korrekt sted, var litt usikker på hvor.

Endret av Einar

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...