Sehen Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Hei. Har en opel omega 2.5V6 der det er mye slakk i diffen bak. Har ikke uling i den, og klarer å kjenne backlash som er som normalt. Men når jeg dreier på inngående aksel, klarer jeg å kjenne en stor slakk begge veier. Har også en ulyd når jeg tar knappe svinger i lav fart. Er det noen som har noen ideer om hva det kan være? Er det lameller og shims; eller begge deler? Klarer man å ta ut selve diffen å overhale denne uten at backlash blir feil? Kan man shimse opp denne, og finner man ut hvor mye brems det blir på denne? Håper det er noen eksperter der ute som kan svare meg. Er det noen tråd her inne som beskriver akkurat dette? Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg