Sol-Angelica Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Men hallo... om de ikke har fulgt bonusen min så har jeg jo også betalt for mye i forsikringene da? Blir de skyldig meg penger da? En ting er sikkert... det SKAL skiftes selskap når alt dette er over! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Får håpe dette ordner seg til det litt bedre, lykke til.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Da er alt bare å legge på hylla. Han som kræsja bilen min nekter å gjøre opp for seg. Ga han ett tilbud på litt over 7tusen for det som det koster meg å komme meg opp 30 av de 60 % bonusene jeg taper og det nekter han. Han påstår at han har snakket med advokat og at han ikke trenger å betale noen ting. Kommer med masse dritt om at han flyttet ut før tiden (vi var samboere) og derfor skylte jeg han 2500,-. Han flyttet ut før husleia gikk ut av egen fri vilje! Så, jeg har lært. ALDRI ALDRI låne bort bilen min mer. Sitter med en bil i verdi på 50 tusen nå og lån på nesten 200 000 i bil :( Jævli jævli surt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Den tidligere samboeren din høres for min del ut som en forbandet HK i utgangspunktet! Enhver oppegående person hadde gjort opp for seg når man har ødelagt så mye for andre, spesielt når man er kjærester! Blir sint av å høre slikt, håper ting ordner seg etterhvert. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Den tidligere samboeren din høres for min del ut som en forbandet HK i utgangspunktet! Enhver oppegående person hadde gjort opp for seg når man har ødelagt så mye for andre, spesielt når man er kjærester! Blir sint av å høre slikt, håper ting ordner seg etterhvert. =) Høres ut som en HK ja, men det er jo det jentene faller for i ung alder :Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ruser Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) Hei. Morsomt å høre dette, for det var jeg som ble rygget på utenfor dijam den kvelden :) Mye rart folk sier på forum! Jeg fikk skade på framdør, bakdør og speil. Regninga var på 28-29 tusen etter det jeg husker, bilen er solgt. Takker :race Endret Desember 7, 2009 av 240ruser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei. Morsomt å høre dette, for det var jeg som ble rygget på utenfor dijam den kvelden :)Mye rart folk sier på forum! Jeg fikk skade på framdør, bakdør og speil. Regninga var på 28-29 tusen etter det jeg husker, bilen er solgt. Takker :race Mulig jeg spør dumt nå, men hvordan kan to dører fra høggern + evt lakk havne på 30.000? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ruser Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Mulig jeg spør dumt nå, men hvordan kan to dører fra høggern + evt lakk havne på 30.000? Var skade på stolpe mellom framdør og bakdør som måtte rettes opp :) Hele venstre side av bilen ble nylakkert for det hadde blitt forskjell på styrke mellom ny og gammel lakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg