FastBoater Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Det blir Street Meet i sørlandsparken fredag 31 juli klokka 21.00 Stedet vil være det som alltid er, parkeringsplassen til Sørlandsenteret! Alkohol er selvfølgelig tillatt, men prøv å ikke hiv flasker rundtomkring. Folk med biler kan ødelegge dekk og div, og det blir heller ikke noe populært for offentligheten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 hallaisen, fikk mail om at det var kommet en ny tråd her. Er på jobb fra Fredda 2000- lørdag 0600 men skal prøve å komme meg utom en tur for å se litt.. Blir det noe særlig oppmøte? er ikke som de vi hadde for 5-6 år siden ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kommer vist jeg får montert noen nye stoler i bilen. Den står uten stoler akkuratt nå, så da blir det litt vanskelig å kjøre det.. Men regner med at det er fort gjort å montere de nye stolene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kommer nok en liten tur Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 tar nok en liten tur:) lenge sida noe har skjedd.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastBoater Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Satser på fint vær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vepsa224 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 jeg kommer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastBoater Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Faktisk gangske bra oppmøte! Noen som har bilder fra treffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastBoater Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Det ble jo tatt en del bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg