Emil Lehne Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Hva følger med i highline pakka og de andre pakkene? noen som har en oversikt over hva som følger med? er dette en highline? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18175835 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 ja. Kjennetegn: sportsratt i skinn, sportsstoler med sider som går inn, listene på fangerne bak og foran er lakkert i bilens farve, ac/ klimaanlegg (bilen din har sistnevnte) og midtarmlene. Sikkert noe mer. Ikke kjøp First Line (ribbet for utstyr) eller Comfort Line (mellom pakka), iom dette er såpass gamle biler at du betaler ikke noe særlig mer for High Line. Og dermed lettere å selge igjen.. Ting du bør huske ved kjøp av Golf 4 er: girkassene ryker ofte (spesilet manuell bensin 1.6L kode DUU) og rust ved trekant vindu bak (uinteressant egentlig) Lykke til! Du kan kjøpe min 99 1.6l med ny kasse, gått 177K bilde 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 De highlinene jeg har sett, har tofarga interiør, lyst oppe og mørkt nede eller noe i den duren. Vet ikke om det gjelder alle men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 hva med takluke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 ja. Kjennetegn: sportsratt i skinn, sportsstoler med sider som går inn, listene på fangerne bak og foran er lakkert i bilens farve, ac/ klimaanlegg (bilen din har sistnevnte) og midtarmlene. Sikkert noe mer. Ikke kjøp First Line (ribbet for utstyr) eller Comfort Line (mellom pakka), iom dette er såpass gamle biler at du betaler ikke noe særlig mer for High Line. Og dermed lettere å selge igjen.. Ting du bør huske ved kjøp av Golf 4 er: girkassene ryker ofte (spesilet manuell bensin 1.6L kode DUU) og rust ved trekant vindu bak (uinteressant egentlig) Lykke til! Du kan kjøpe min 99 1.6l med ny kasse, gått 177K bilde 6 har comfortline jeg.. har ac\klima, els speil og vindu fram og bak, lakkerte lister på fangerne og midtarmlene... eneste forskjellen er vel kanskje at highline har elektronisk klima og dypere seter med 2 farger som regel... lys i midten og mørk på sidestøttene...ofte vertfall... takluke må vel være kun higline som har orginalt? Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 det er nesten ingen som har takluke så jeg tror ikke noen har de org egentlig... er nok bare vanlig tillegsutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ikke alle highline som har AC.. Som min f.eks. Men jeg har takluke i det minste.. :P Enkelt å kjenne igjen en highline hvis du ser på interiøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 har comfortline jeg.. har ac\klima, els speil og vindu fram og bak, lakkerte lister på fangerne og midtarmlene... eneste forskjellen er vel kanskje at highline har elektronisk klima og dypere seter med 2 farger som regel... lys i midten og mørk på sidestøttene...ofte vertfall... takluke må vel være kun higline som har orginalt? min HL har hverken takluke eller elektronisk klima.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 nei, jeg har sjekket litt og tror highline kun har lakkerte speil, lister på fanger foran og bak lakkert i bilens farge, sportseter og sportsratt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 like I said Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg