Gå til innhold

Servotannstang 03.mod

Ranger emnet

Doser_86

Anbefalte innlegg

Har en forfedelig dunkelyd i bilen når.

Får den når jeg har bilen på bukker og røsker i dekket også. hører lyden kommer fra ca der tannstanga sitter.

jeg tro den bare er løs.

Noen som vet akkurat hvordan den sitter festet? Vet det sitter to bolter under batteriet, men må vel være mere en det? Må jeg ut med innerskjermene?

Takker for svar

Mvh Magnus Høve

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg virkelig rådvill!

Jeg finner bare to fester til hele tannstanga. et under batteriet og et mellom boksen til hjernen og bremsekraftforsterkeren. Er dette virkelig alt av fester til tannstanga?

Begynner nå å tvile på at problemet er at festene er løse. Virker som det er slark inne i hele kassa.

Hadde den på verksted for å ta forstllingskontroll etter at jeg nå har byttet ut omtrent hele forsillingen, pluss å finne ut av denne merkelige lyden.

De fant ikke ut eksakt hva feilen var, men trodde at det var slark i hele tannstanga. Jeg klarer heller ikke komme frem til noe annet.

Har allerede gått langt over budsjett for å få bilen i orden, og når ny tannstang koster 5600kr, så beynner det virkelig å slantre i lommeboka!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider