Gå til innhold

Mistet nøkkel!!

Ranger emnet

S3_Audi

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min eneste nøkkel til min mercedes her om dagen! Har vært på mercedes-verksted og prøvd å bestille ny nøkkel, men viser seg at det har blitt byttet låser over hele bilen uten at det er registrert i systemet.

Så det jeg har gjort nå er at jeg har skaffet meg en ny låsesylinder til tenningslåsen. Men Jeg aner ikke hvordan man får ut den gammle låsesylinderen:( Noen som vet hvordan man får ut denne? Bilen er en 1985mod Mercedes 230E w124!

1986 Audi 100 cc 2,2 10V                 (Solgt)
1985 Mercedes 230E AMG-look       (Solgt)

1995 Mercedes C180                        (Solgt)

2005 VW Golf 1,9TDi Sportline          (Solgt)

2001 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du låst deg ute? Er bagasjerommet åpent? I såfall kan du mekke til en grei pinne, og stikke den inn gjennom baksetet, for å åpne låsen, sånn at du kommer deg inn i bilen.

Og bensintanken som ligger mellom bagasjerommet og setene er ikkeno å bry seg om?

Er hel vegg der kompis.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenningslåsen sitter mest sannsynlig med en låsesplint/skive av et slag som du må vippe av, så er det et stag som går ned til låsekassen som du må nefte av. Uten at jeg vet hvordan det er på denne bilen så kan det hende låsen må "skrus" ut av noen spor/hakk. Bare å prøv deg frem :)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for alle svar:) Er bare drittvær ute nå for tiden så skal skrive inn igjen når jeg har prøvd det ut:)

1986 Audi 100 cc 2,2 10V                 (Solgt)
1985 Mercedes 230E AMG-look       (Solgt)

1995 Mercedes C180                        (Solgt)

2005 VW Golf 1,9TDi Sportline          (Solgt)

2001 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider