Bevistløs Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Da gikk faktisk vraket mitt gjennom EU kontroll med skyhøye kneløft og gjallende fanfarer. Fikk en enstre "1" feil, og det var på et defekt feste til eksosrøret. Dermed ble det gule oblat i år også :-) Takk for gode råd og tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bevistløs Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Og i dag da jeg kom ut, og vreid om tenningsnøkkelen skjedde det ikke en dritt. Inslaget tikka ikke inn en gang. Ikke et knepp. Stod parkert øverst i en bakke så fikk rullestarta bilen. Mens jeg tenkte på de 3000 kronene det kosta sist startmotoren røyk... Heldig stod vaktmestern og tok inne alle de bevingete ord som fløyt gjennoim luften og spurte om noe var galt. Og etter 2 sekunders feilsøking fant han en ledning som hadde løsna fra startmotordingsefaenskapet, og Renaulten våkna til liv igjen... Kilometerstanden står på 231K Km på den ne 1991 modellen. Bare eeeeen vinter til, dete ralt jeg ber om. Da vil familen ha blitt til 5, så vi må nok ha en større og sikrere bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.