Gå til innhold

Budsjett på 300-350.000, Hvilke japanske biler har jeg å velge i?

Ranger emnet

Hansien

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S2000 har vært en bil jeg har hatt lyst på lenge, men syns man nesten må gjøre litt med den før den ser fet ut (I mine øyner!)

DEt at det er cab trekker opp interessen min et par hakk og

Kjøp deg noen fete felger og senk en liten anelse, så har du en perfekt bil. Gjør du noe mer enn det med en S2000 er du ikke en verdig Hondaeier :tannløs: =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nesten si s2000 eller rx 8 jeg... nå har jeg ikke kjørt s2000 selv men når jeg kjørte rx8 ble jeg nesten litt forelska..

ville vel kanskje vurdert 350z eller 300zx og.. konge biler det!

Endret av Mr_Ford

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra stuk

http://i74.photobucket.com/albums/i244/ferio_photos/s2k4.jpg

spoon blir jo aldri feil

http://farm1.static.flickr.com/253/456508546_bd53706641_b.jpg

Denne pakka her tjener bare mot sin hensikt..

http://img.photobucket.com/albums/v58/pinoymcflurry/DSC01922.jpg

s2000 kler ikke helt rollen som skamsenka bil IMO.. enda mindre om man faktisk har planer om og kjøre den på norske veier...

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18197821

Nissan 200SX S14a er grei bil til de kriterierne dine, skilt, japansk, sprek osv.. pluss at dele tilgangen er ganske stor og prisene er ikke allverden da 200sx er en "økonomisk" Ræcer på det viset.

=D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

men nå har vi sikkert gira han opp nok på S2000 :D

Og nei, du! =P

Den siste svarte der var ikke så fryktelig fin, nei.

Dette er etter min mening et find kompromiss mellom stuk og felger

Personlig ville jeg hatt litt mindre dekk akkurat der. En bitteliten anelse.

men som også ble nevnt litt ovenfor, 300ZX med etternavnet Nissan kan også være en fresh bil.

Her får du jo en bil som ikke mange har (Jeg har ALDRI sett en 300ZX, og jeg har sett bla. Honda NSX og Ferrari F430 Scuderia :O (Som er en sjeldene biler her til lands)), også får du bortimot 300 hk og ikke minst, etter min mening, en sinnsykt fin bil

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, du! =P

Personlig ville jeg hatt litt mindre dekk akkurat der. En bitteliten anelse.

men som også ble nevnt litt ovenfor, 300ZX med etternavnet Nissan kan også være en fresh bil.

Her får du jo en bil som ikke mange har (Jeg har ALDRI sett en 300ZX, og jeg har sett bla. Honda NSX og Ferrari F430 Scuderia :O (Som er en sjeldene biler her til lands)), også får du bortimot 300 hk og ikke minst, etter min mening, en sinnsykt fin bil

Ja, tenkte også på 300zx rett etter jeg posta.

300zx er ikke noe man ser vær dag det nei, å med plenty med power attot så. =)

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider