chrysler84 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Fy f det er prisforskjeller på deler til chrysler i norge og usa. F.eks hadde jeg bilen på verksted nå, byttet blant annet bremscaliperen, den kosta 2800 i norge, på ebay får man ny for 20 dollar, altså ca 115kr!!! Samme med tåkelys, spurte hva di skulle ha for den (Nardo bil i trondheim), di skulle ha 2500kr pr STK. Altså 5000 for et par, jeg bestilte fra usa, inkl frakt... 500kr! Altså bare 10% av prisen, helt sjukt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Mange av produktene fra usa er "aftermarket", derfor blir de en del billigere enn forhandlere som selger orginal deler. I tillegg er det en del mer slike biler i USA, så det selges mer der enn her hjemme. Men er enig at prisforskjellene er sinnsyke. Men det gjelder egentlig alt. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Ja vurderer seriøst å begynne med import, så store prisforskjeller som det er. Skulle importert mye tåkelys o.l;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Har du en link til de tåkelysene du bestilte? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Linken funka ikke lengre, men bare å søke på enten stratus fog lights, eller cirrus, så kommer det opp en del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Har montert lysene nå, var kjempeenkelt, men fulgte ikke med pærer eller noe pæreholder, hvordan er kablene som er til tåkelysene? Hvis jeg bestiller 2 pærer, kan man koble dem rett på uten noe sokkel eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Sokklene er på pæra... Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Chrysler84 har du noen bilder fra instalasjon? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Nei men det å få det ut og inn var såre enkelt, ble litt mere avansert når man skulle skøyte ledningene, for fargene stemte ikke, men fikk det nå til. Men husk å lag lange nok ledninger, og så litt ekstra lengre enn det igjen=) Noen opplevd at klokka i bilen har tulla? den som sitter ved spilleren. Først viste den rett, neste gang jeg kjørte viste den minst 10 timer forskjell, så neste gang var den rett igjen... pussig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg