Gå til innhold

Spørsmål ang. Omega

Ranger emnet

beniba

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål ang. en opel omega 98 modell.

1) Hvordan er det å ettermontere xenon på fjernlysa på disse? har kjøpt et kit fra Lumen. Er faren for å få strøm over hvis man kobler fra batteriet?

2) jeg har xenon på nærlysa, og skal skifte pærer på disse (de er originale såvidt jeg veit), går det da an å sette in D2S pærer med høyere fargetemperatur?

3) Ene frontlykta mi er møkkete og støvete på glasset innvendig, løsninger på dette som er enkle og lettvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen spørsmål ang. en opel omega 98 modell.

1) Hvordan er det å ettermontere xenon på fjernlysa på disse? har kjøpt et kit fra Lumen. Er faren for å få strøm over hvis man kobler fra batteriet?

2) jeg har xenon på nærlysa, og skal skifte pærer på disse (de er originale såvidt jeg veit), går det da an å sette in D2S pærer med høyere fargetemperatur?

3) Ene frontlykta mi er møkkete og støvete på glasset innvendig, løsninger på dette som er enkle og lettvinne?

Kan kjøpe D2S med den K verdien du vill ja.

Bare koble på xenon på fjernlysa, trenger ikke koble av no batteri. Du monterer alt før du kobler strømmen på de.

Ikke no som er lettvint for å vaske lykta innvendig.

Må ta av glasset og det er limt, bare skjære op fugen som er der og lime dem sammen igjen etter vask. Unngå å ta på reflektorer da de ikke tåler noe før chromen går av.

Har 98mod selv

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på hva slags lykter du kjøper! De lyktene jeg kjøpte har ikke D2S sokkel i nærlys og kunne dermed ikke bruke de orginale. De hadde H1 sokkel til både nær og fjern og de hadde heller ikke automatisk høydejustering. Dermed er du nødt til å kjøpe to nye H1 kitt, og de blir ikke lovlige pga høydejusteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider