AndreLuddvik Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Heisann! Har vært rundt å sett på en del MB w202 (c-180 / 200 ) biler idag, samtlige er gått ca 200.000km. + / - Når jeg bøyer meg ned på eksos siden av motoren, finner jeg på alle sammen olje / kjølevanns lekkasje rundt toppakning. Dette skjønner jo også jeg at ikke skal være slik, men er det en syke de har, og hvor lenge kan man kjøre med bilen slik? Finnes der noen uten denne feilen ? Eller må man langt under 200Kkm merke da? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Er ettersom jeg har hørt ikke helt uvanlig med oljesvetting fra topppakning på M111(4syl bensin i 202), kommer det kjølevann der bør du nok holde deg langt vekk. Så lenge det kun er oljesvetting så kan det kjøres med så lenge du ikke har noe problem med å etterfylle/peile olje i ett sett, må du det er det på tide å skifte. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Var egentlig det jeg var redd for :( Kjedelig at de ikke klarer å lage en motor som er tett. Vet du om dette ble bedre med årene, eller ? Var rundt 1994 modell jeg så på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg