Gå til innhold

Politikontroll og bruk av vippelykter

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Morsomt. Rart jeg ikke så denne tråden før nå.

Kompisen min har en europeisk Eclipse 1G. Og den har akkurat samme greia.

Men den jeg hadde fra US and the A var ikke slik.

Er bare å få en som kan å koble om ledninger og releer til deg.

reglene er at om du har påmonter utstyr, lys osv så skal det virke.

Så får du koblet om så er jeg rimelig sikker på at du ikke kommer til å få smekk på pungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nok et konstruktivt og hyggelig innlegg, Buskmann.

Jeg vet ikke hvor ofte du er utendørs, men helt ærlig - dersom du i ny og ne ser en halveksotisk sportsbil kjøre rundt; hvor ofte kjører vedkommende rundt slik i strålende sommervær?

Jeg sykler en del langs veien. I dag møtte jeg faktisk en slik Corvette med lysene vippet til kjøreposisjon. Sinnsyk låt i bilen, men lakkfargen (gull) syns jeg ikke noe særlig om. Dette var i Idd (Halden).

Kanskje du kan svare på spørsmålet mitt - du er jo ekspolitimann. Eller var det lokfører i CargoNet du var? Det går litt i surr for meg, send meg gjerne CVen din slik at jeg kan børste opp hukommelsen min.

Det er bare 2000 kr i bot for kjøre med ulovlige lys. Ingen prikker. Som sagt, så burde du bekymre deg mer for den økte risikoen du påfører andre trafikanter.

Jeg har hatt mange forskjellige jobber. I tillegg til dem du nevner, så har jeg også vikariert som norsklærer og jordbærplukker. Men hva skal du med CV'en min? Hvis du jobber for et rekrutteringsbyrå, så er jeg ikke interessert. Send meg heller et konkret jobbtilbud (inkl lønnsforslag) på PM.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange forskjellige jobber. I tillegg til dem du nevner, så har jeg også vikariert som norsklærer og jordbærplukker. Men hva skal du med CV'en min? Hvis du jobber for et rekrutteringsbyrå, så er jeg ikke interessert. Send meg heller et konkret jobbtilbud (inkl lønnsforslag) på PM.

bmannbf.jpg

Huff, du har altså vikariert som norsklærer - selv om du åpenlyst ikke behersker det norske språk helt riktig (les: for eksempel riktig bruk av apostrof)? Det er jo forøvrig lærermangel nå, så jeg kan jo delvis forstå dette, men...

Til dere andre: Takk for informasjonen. Jeg skal se litt nærmere på dette med omkobling av lyskretsene.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmannbf.jpg

Huff, du har altså vikariert som norsklærer - selv om du åpenlyst ikke behersker det norske språk helt riktig (les: for eksempel riktig bruk av apostrof)? Det er jo forøvrig lærermangel nå, så jeg kan jo delvis forstå dette, men...

Karaktergivning på din besvarelse:

Grammatikk: 5-

Vokabular: 4

Språkføring: 5

Totalt: 3

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider