Lagwagon84 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Heisann Eier en avensis 98mod, 1,8l og sliter med at trommelbrems på venstre bakhjul har hengt seg opp. Jekka opp bilen, tok av hjulet, og etter en del harde velretta hammerslag og bruk av rivjern fikk man av trommeldekselet. Når man omsider fikk dette av, viste det seg at klossene/skoene var revet av (sansynligvis fordi man brukte brutal makt for å få av dekselet?) og dette lå løst. Videre var det en del rust osv å spore så her var det bare å bestille nye deler. Jeg skal hente nytt monteringskitt i dag der alle deler da skal medfølge, men poenget er at jeg ikke har hatt lignende problemer før så her er jeg fullstendig rookie. Så jeg håper at noen her har litt erfaring på feltet og kan hjelpe meg. Spørsmålet mitt omfatter egentlig hele bytte/monteringsprosessen fra start til slutt så slå dere løs :) Håper inderlig på hjelp. På forhånd, takk så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg