Stabækjente Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Hei, er det noen som vet om det finnes noe brukbart og rimelig sted som monterer bilstereo på Østlandet, i nærheten av Oslo, Drammen. ????? Siter Golf V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Installbay, de har avdelinger i tønsberg og på hamar. Utrolig dyktige folk, med gode priser. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Hør også med autolyd i st.hallvards gate i oslo. Er ikke kjent med monteringa dems, men har kjøpt en del pioneer-utstyr der, og fått gode rabatter. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabækjente Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Tusen takk for svar ;) Siter Golf V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Er det mye du skal ha montert da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabækjente Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Er det mye du skal ha montert da?? Hei, jeg vurderer å bytte ut originalspilleren med en annen, kanskje sånn med skjerm, iogmed at den originale spilleren i Golfen er så stor, så sånn liten vanlig passer vell ikke. Jeg har ikke peiling på dette, er derfor jeg har spurt her på forumet. I en Opel Corsa som jeg brukte når jeg fikk lappen er det montert basskasse og forsterker i, og det er dette jeg lurer på om jeg kan flytte over til Golfen, eller funker ikke det? Må jeg også bytte alle høytalere i Golfen for at det skl bli bra eller blir det greit nok med basskasse og forsterker og en annen spiller? På SR- bilradio i Oslo fikk jeg pris på 1200 + moms for montering av basskassa og forsterkeren. Er dette brukbart? Siter Golf V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Var den prisen inkludert ledningssett da? Eller kom det i tillegg? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Med skikkelige kabler inkl i prisen, så er det en bra pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabækjente Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg aner ikke jeg, har som sagt ikke peiling. Men tror det er med kabler, for jeg spurte om en helhetlig pris på montering. Men hva tror dere om å bytte originalspiller? Blir det mye bedre effekt med ny spiller? Siter Golf V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg