Gå til innhold

Hva syns du?

Ranger emnet


kladden17

Anbefalte innlegg

senk kommer, bare lomme boka godtar det:P hvor kan jeg få tak i gti leppe til grei pris a? 9x16? åsen blir det i tall som "195/50 15R" hvilket er det som sitter på nå, ukjent merke...:(

vw golf mk2 1.8 (vraket)

nissan almera n15 1.4l (vraket)

vw golf mk2 1.8 (selges </3)

Saab 9-3 s 2.0i (selges)

Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senk kommer, bare lomme boka godtar det:P hvor kan jeg få tak i gti leppe til grei pris a? 9x16? åsen blir det i tall som "195/50 15R" hvilket er det som sitter på nå, ukjent merke...:(

 

Kommer ann på hvor lav du har tenkt til å ha bilen det hvor brede dekk du kan ha.. Menne, sitter det skjermbreddere på den da? Om ikke så har du ett problem om du skal bruke 9*16"

 

Tipps: røsk av nettingen, få dit spredere i klarglass, blinkers i klarglass og hovedlamper i klarglass, gti leppe (Norsk bildelesenter) f.eks her denne, og muligens en grillist om du liker det..

 

Altså, den store grillista da. Har cdu å bytte på da vettu :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke skjerm breddere på, lurer litt på å kjøpe!(si ifra om noen har no billig!?) skal ha 40mm rundbaut...(muligens senke skåler også...) lyst på alle lykter å blinkere i klarglasss men er så dyrt:(

hva mener du med grill list!? på det nederste bilde sitter det grill list på. eller tar jeg feil?

 

planer jeg drømmer om er:

helakering i matt sort

alt av lykter i klar glass

sånn veldig sint list som festes i panser

(40/60)senk

"rå" 17/18" felger

gti leppe

breie breddere

samt spacere for å følge skjerm breddere

shave hele bil å montere sent,lås... osv...

lakere noen små detalier rundt om kring på bilen meg hvit lak å tribal figurer over hjørner eller rund side blinkers osv.

lys detaljer både ute å inne i blått lys

komplettere alt av interiør detaljer

større stereo samt fine konstruksjoner til å vise dette med

vel... lov å drømme seg bortXD:P

Endret av kladden17

vw golf mk2 1.8 (vraket)

nissan almera n15 1.4l (vraket)

vw golf mk2 1.8 (selges </3)

Saab 9-3 s 2.0i (selges)

Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å bli sååå dyrt.. Jeg har betalt ca 2500 for klarglass rundt hele bilen jeg.. Men har noen jeg kjøper igjennom på VACN bl.a...

Ja, du har grillist, men som du nevner litt lengre ned, "sint front", bad-look ell hva du vil kalle det da, var det jeg tenkte på.. Har en av hver jeg, bad-look og den lista du har på nå. Bad look kan også festes i grillist, selv om det står mange steder at den skal festes i panser.. (lettere når den sitter i grillen) ;)

 

Lakk i mattsort er bare heeelt herlig på golf 2, er hvertfall èn her inne som har det. Men veeeldig nøye med bulker etc når du gjør grunnarbeid, ALT synes når bilen blir svart. :tannløs:

 

17 ell 18" blir litt for mye på en golf 2, tror jeg har flere med meg her. Blir nesten mere felg enn bil om du skjønner. 16" er max synes jeg, men da bør dem bli 9*16, å da trenger du skjermbreddere for da må du skjære hjulbuer.

 

Helt clean golf 2 utvendig vet jeg ikke om så mange har, men blir jo ditt eget særpreg på den da om du gjør det. Sentrallås med pop-up kit blir bra da:)

Samme med lakkering, om du vil lage detaljer "her og der", det blir din greie på bilen. Kan høres litt "jalla" ut, men mulig det funker.

 

Interiør er også nice om det er cleant liksom ja. Blått lys.. I brytere inne i bilen og slik da? Menne, utvendig? :wonder:

 

Stereo planene høres også bra ut. :)

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår