Gå til innhold

Spyledysa eller hva det nå kalles..

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med spyledysa på passasjer siden..den spruter ut spyleveske..men det er 3 cm opp på ruta..er jævla kjipt for de som sitter på så..må få orden på det..er det noen som har hatt samme problem? kan det være noe galt med selve dysa? eller motoren? ser ikke ut som om det er noe problem med slangen..kan ihvertfall si at den på førersiden spruter langt opp på ruta.

dysa.jpg

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en tynn nål..putt den oppi spylerdysa der spylevæsken kommer ut...oxo prøver du å rette det litt hullet inni til å peke litt oppover..skjønner?litt rart forklart så seint..skjedde samme med min..putta en nål (binders) inn i det lillelille hullet og dro den litt oppover...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan justera dysa med å ta noko tynt som ein nål i hølet og vri den i alle vinkler. spesielt morosamt å stille den heit opp eller til sida på andre biler til kompiser.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spylerdyse og er sånn, men det er fordi jeg har en førerdyse som vanner for godt, mister trykket på pasaskersiden. Hiv rørsplitten nede med pumpa, og trekk opp to rør til spylerdysene, like lange, da får dem likt trykk. Eller kjøp nopen nye dyser som er digg og vanner, to punkter per dyse f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider