Ayapuri Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Jeg har litt problemer med spyledysa på passasjer siden..den spruter ut spyleveske..men det er 3 cm opp på ruta..er jævla kjipt for de som sitter på så..må få orden på det..er det noen som har hatt samme problem? kan det være noe galt med selve dysa? eller motoren? ser ikke ut som om det er noe problem med slangen..kan ihvertfall si at den på førersiden spruter langt opp på ruta. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 ta en tynn nål..putt den oppi spylerdysa der spylevæsken kommer ut...oxo prøver du å rette det litt hullet inni til å peke litt oppover..skjønner?litt rart forklart så seint..skjedde samme med min..putta en nål (binders) inn i det lillelille hullet og dro den litt oppover... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Problemet er ikke at den er galt stilt men trykket som kommer ut av dysen .. Siden den ligger lengre vekke enn den første så før den nesten ikke trykk. Har akkurat det samme på min. Heldigvis er spyler dysen på fører siden okay Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 du kan justera dysa med å ta noko tynt som ein nål i hølet og vri den i alle vinkler. spesielt morosamt å stille den heit opp eller til sida på andre biler til kompiser. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Min spylerdyse og er sånn, men det er fordi jeg har en førerdyse som vanner for godt, mister trykket på pasaskersiden. Hiv rørsplitten nede med pumpa, og trekk opp to rør til spylerdysene, like lange, da får dem likt trykk. Eller kjøp nopen nye dyser som er digg og vanner, to punkter per dyse f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Eller kjøpe en større pumpe. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ser for meg punpe størelse "båt lensepumpe" høgtrykkspyling av ruta, bilen, familien, venner og kjente og alle andre som befinner seg bak forran eller rundt bilen når du trykker på avtrekkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 hehe..ja noen gode tips da..men fikk også et lite tips fra en jeg kjenner..ta en tynnere slange til førersiden og en noe tykkere til passasjer siden...tror det var den veien han mente..men takker for tips :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 BMW har en fin patent på vinduspylerene sine. Når en trykker inn spaken for å spyle så hører en motoren går men det kommer ingen ting. sÅ når trykket er bygget opp stopper motoren og spyler med meget godt trykk på begge dysene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaGT Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ta av slagen på dysa og blås med ein blåsespiss inn i dysa. Kan vere drit i dysa... Siter http://www.bilpleiehallen.no http://www.ditec.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg