OutCold Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 (endret) Siden jeg i mars satte bilen min i drift så har jeg blitt stoppet 24 ganger av politiet for "rutinekontroller" ( dette var noe jeg bestemte meg for å holde telling på etter å ha blitt stoppet 2 ganger allerede første uke), 3 ganger KUN igår kveld/natt. Jeg er ikke en kjenning av politiet og jobber,betaler skatt(lønna dems),å jeg gir i ny å ne småpenger til den lille gutten som står med Redd Barna bøsse utenfor Rema`n. Jeg lurer på om etter å ha blitt stoppet så mange ganger om jeg har mulighet til å påklage noe slikt? Går sånt under forfølgelse eller har de lov til dette. Jeg vil bare gjøre det klart umiddelbart at det er IKKE snakk om forfølgelse, fordi det er ikke de samme politifolka eller enhetene som stopper meg pluss at UP har flere ganger bemerket at jeg har en "mistenkelig" bil så jeg regner med at det er ikke noen som har noe personlig mot meg på stasjonen :P Må jeg bare lære å leve med dette å sørge for å ha alt på mitt rette eller kan jeg som sagt snakke med en advokat om at jeg føler meg "utsatt"? :rules: Endret August 1, 2009 av OutCold Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hvordan tror du det føles for utlendinger i en BMW eller noen skjeggete utlendinger på flyplassen? :P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Du blir uansett ikke utsatt for plagiat, selv om nok kan føle deg plaget. ;) http://no.wikipedia.org/wiki/Plagiat Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hehe, jeg må le litt. Plagiat ja. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen. Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler: Uoriginale vinger, skjørt og spoilere Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen En del feilplasserte felger og dekk Skamsenking Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber "Lexuslykter" Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør De fleste klistremerker "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Og hvis du møter en tjenestemann fra harrypolitiet, så ring etter psykisk førstehjelp til han. Det kan være buskmann. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen. Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler: Uoriginale vinger, skjørt og spoilere Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen En del feilplasserte felger og dekk Skamsenking Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber "Lexuslykter" Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør De fleste klistremerker "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams Dette må være det første du har skrevet som faktisk stemmer =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Vel, kjører du bil som vekker mye oppmerksomhet så vil politiet klart stoppe deg. Er bare å leve med det, eller bytte bil =) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 (endret) Det er opplagt ikke tilfeldig at du blir stoppet. Kan være hva du kjører, hvordan du kjører eller hvor og når du kjører. Kan også være at noen har akkurat lik bil som deg som politiet pråver å holde øye med. Har sterke tvil om at du kan klage inn politiet for sjikanering av deg, men var jeg deg hadde jeg ihvertfall spurt neste gang jeg ble stoppet... EDIT: hvorfor er trådtittel "plagiat" :hvaskjera Endret August 1, 2009 av slitenvolvo Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Det er bare å leve med det. Blir selv stoppet titt og ofte til alle døgnets tider over alt her oppi valdres. Kjører rundt i en kliss orginal 320, utenom felgene. Jeg sa i fra til de som stoppet meg og sa min mening om akkurat dette. Siden da har de ikke vært så mye etter meg. Godt mulig jeg bare har hatt litt flaks og i det siste. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen. Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler: Uoriginale vinger, skjørt og spoilere Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen En del feilplasserte felger og dekk Skamsenking Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber "Lexuslykter" Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør De fleste klistremerker "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams Bilen er klin orginal Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Bilen er klin orginal Spør politiet neste gang. Si at du har blitt stoppet unaturlig mye, og lurer på grunnen. Er jo ikke ulovlig å spørre om slikt :) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hvordan tror du det føles for utlendinger i en BMW eller noen skjeggete utlendinger på flyplassen? :P Der tilsier vel statistikk at det er endel større sjans for å finne noe kanskje... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Kanskje politimannen har en personlig vendetta mot wankelmotorer? Det er mulig at han en gang i tiden eide en bil med slik motor der motoren røk. Jeg måtte forøvrig le litt av trådtittelen.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 (endret) Kanskje politimannen har en personlig vendetta mot wankelmotorer? Det er mulig at han en gang i tiden eide en bil med slik motor der motoren røk. Jeg måtte forøvrig le litt av trådtittelen.:) Trådtittelen var det beste wordplay`et jeg kom på så sent om natta :P UP har sagt at bilen ser "sportslig" ut...??? Men den gjør jo det uten styling uansett, vet de rett å slett ikke hvilken bil det er og tror det er en ihjelstyla 180sx eller noe? Har aldri blitt stoppa for teknisk, kun da jeg har stått parkert eller om de tilfeldigvis ligger bak meg, dem SNUR ikke midt på veien for å ta meg igjen, virker så utrolig random men likevel, så ofte :S Endret August 2, 2009 av OutCold Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg