brunauge Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hei, får ikke noe liv i Air Condition på min Golf 3 1996 modell. Selv om jeg "skrur på" AC så begynner ikke "magnet"-mutteren å rotere, som jeg mener den skal for å signalisere at det er liv. Noen har tips til hvor jeg skal begynne å feilsøke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Sannsynligvis er anlegget ditt tomt for gass, noe som slett ikke er uvanlig på biler som er noen år gamle. Er trykket for lavt, vil ikke kompressoren slå inn pga trykkbryteren, og ingenting fungerer. Systemet kan fylles og sjekkes hos kjølefirmaer og enkelte verksteder. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg