Gå til innhold

Kunst til 360.000, jeg blir forbannet

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by xibriz

haha.. skal kjøpe meg en bimmer for 5000,- Deretter skal jeg kjøre en traktor over den å selge den videre til 100 000,- ;)

var en i klassen min som hadde samme tanke..men han skulle hive en stein over den da..ta en kopi av "Audi vs Big block"..hehe

men for å si det sånn.. om du henter en lekebil..tryler den full av kinaputter..blåser av..så har du et kunst stykke som du sikkert får solgt for et par gode lapper..hehe

dissa kunst gutta ser jo kunst i det meste.. vurderer å bli hobby kunstner jeg oxo..hehe

easy money..er det ikke så det kalles a?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faen meg ta en svææær steinblokk å hive oppå pysjåen min. Bare låne Cat`en til naboen en tur. Hvis jeg får 360 lapper for den da så blir det en 22 dobbling av verdien. Teoretisk sett skal jeg da kunne få en ca nesten 8 mill for bilen til fattern da d:

*spørre pappa om lov til å hive stein på bilen hans*

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by xibriz

haha.. skal kjøpe meg en bimmer for 5000,- Deretter skal jeg kjøre en traktor over den å selge den videre til 100 000,- ;)

Har en delebil hos meg du kan kjøpe. Men siden den har litt smasha front så stiger den i pris. Et fint stykke kunst. Kom med bud

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider