Gå til innhold

Hevder livet er ødelagt etter "rasistisk vold"

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Da kan jeg trøste deg med at jeg hadde laget denne tråden uansett om alle de involverte var hvite, gule, svarte eller blå.

Men så fort man skal diskutere noe som kanskje er i disfavør mot en av utenlandsk opprinnelse, skriker folk i rasisme-megafonen.

Det er iogforseg mottatt, men alle er som du ser ikke like proffe som deg... Uansett hvor fromme hensikter du måtte ha, så burde du forstå at et slikt utspill medfører en del skriking i "rasisme-megafonen".

Det er ikke alltid ens egne intensjoner som bør være rettesnora, men hvordan utsagnet eller handlingen oppfattes i andre enden. Som administrator må du dessuten være ekstra forsiktig med hva du skriver på forumet.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva jeg nå enn har å si om rasisme og en angående denne nyhetssaken skal jeg ikke ytre meg om akkurat nå, men selv du Dr. S kanskje ikke mente at tråden skulle gå i en slik retning er det ikke så fryktelig vanskelig å gjennomskue holdningene dine i innleggene dine.

Så klart er vi alle bare mennesker, men som flere har påpekt skader det ikke å være litt forsiktig og prøve å ordlegge seg litt mer nøytralt i slike saker, da dere gjerne skal sette et eksempel for oss vanlig "dødelige".

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår