Reodor F Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Da kan jeg trøste deg med at jeg hadde laget denne tråden uansett om alle de involverte var hvite, gule, svarte eller blå. Men så fort man skal diskutere noe som kanskje er i disfavør mot en av utenlandsk opprinnelse, skriker folk i rasisme-megafonen. Det er iogforseg mottatt, men alle er som du ser ikke like proffe som deg... Uansett hvor fromme hensikter du måtte ha, så burde du forstå at et slikt utspill medfører en del skriking i "rasisme-megafonen". Det er ikke alltid ens egne intensjoner som bør være rettesnora, men hvordan utsagnet eller handlingen oppfattes i andre enden. Som administrator må du dessuten være ekstra forsiktig med hva du skriver på forumet. __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Jeg skjønner hva du mener, men jeg har ingen bånd på meg selv om jeg er admin her inne. Jeg ytrer meg fritt. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Men det burde du ha iom. at du skal være et eksempel for andre småunger og diverse som er her inne. "rasisme" tråder har det vært nok av fra før. Kommer overhodet ingenting positivt ut av tråden din heller. URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hva jeg nå enn har å si om rasisme og en angående denne nyhetssaken skal jeg ikke ytre meg om akkurat nå, men selv du Dr. S kanskje ikke mente at tråden skulle gå i en slik retning er det ikke så fryktelig vanskelig å gjennomskue holdningene dine i innleggene dine. Så klart er vi alle bare mennesker, men som flere har påpekt skader det ikke å være litt forsiktig og prøve å ordlegge seg litt mer nøytralt i slike saker, da dere gjerne skal sette et eksempel for oss vanlig "dødelige". '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Ok. Siden ingen tydeligvis klarer å skille mellom rasisme og ikke, så stenger jeg denne. Det er litt synd, men er jo slik nordmenn er. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg