sivelo Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 http://global.ebay.com/FREE_SHIP_DEPO_99_00_01_AUDI_A4_B5_PROJECTOR_HEADLIGHTS/200364060090/item Passer disse til min A4 1996 med litt skjæring ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 ser sånn ut :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 de skal passe hvis du kutter bort kanten i skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jepp. De der har jeg, ser veldig bra ut! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Jepp. De der har jeg, ser veldig bra ut! aaah okei. jeg får bare error på ebay står at shipp infon min er feil. Noen som har forslag på hvordan jeg skal få fikset det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Jepp. De der har jeg, ser veldig bra ut! Nei, du har vel angeleyes? Det der er bare mørke facelift. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Jada, men det er akkurat samme lykten, jeg har bare to ringer inni. Fikk ikke tak i den vanlige svarte modellen når jeg kjøpte mine. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Noen som har forslag hvor jeg kan få tak i disse? uten om ebay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg