Gå til innhold

G60 Delebil

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av delebil, vil da ha bud på følgende deler før jeg kjøper den for å ha litt å holde meg til økonomisk:

Emblemfri grill

Grillist

Røde/Hvite Baklykter

Lykter (runde med kryss)

G60 motor (evt selges med lader som må overhales)

G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring)

G60 Bremser (komplett for ombygg)

Skinn interiør

Sveist bakluke

90 Fangere (bakfanger med skiltplass)

"M3" Speil u/blink

G60 Drivaksler

Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type)

Ellers alt av karosserideler, instrumentering,

liten IC, radiator, ledningsnett og det som er av snacks.....

Alle deler kan leveres glassblåste (najs) mot et lite "honorar".......

Send bud til GolfG60Syncro@lyse.net med navn/evt nick på forumet... Ikke bruk PM, det leser jeg aldri... Hadde vært fint å slippe "jallabud" av typen: "Jeg får kanskje penger til konfirmasjon hos farmor".... Vil ha det litt seriøst......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mtharaldVW

heisan..

Ble litt interessert i G60 Bremsene (komplett for ombygg)...hva skal du har for dette?

90 dører, har du dette? Pris?

Er også interessert i Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type)

! Pris?

Er klar over at du ville ha bud på delene...men jeg håpet på at du ville gi meg en prisantydning..

mvh mads

Bare mail meg når det nærmer seg, det blir muligens at vi henter flere biler HVIS vi drar nå snart... EKSTREM pågang i dag, det meste blir nok ribba på både 1, 2 og 3 biler.... Trenger sjåfører.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jooey

ca pris på motor, gearkasse, ledningsnett, ic, og radiator?

Sånt kommer veldig an på tilstand... Vil ikke antyde noenting før jeg vet hva jeg selger... Og det får jeg ganske god peiling på etter 150-200 mil på Autobahn og gjennom Danmark skulle jeg tro... Klart, lekker det olje og rasler og knaker, så selger jeg det ikke i det hele tatt, men det er jo forskjell på bra og strøkent.....

Sier som sagt fra når jeg vet OM vi drar, det kommer ann på andre enn meg.... Hvis ikke blir det februar/mars engang, men håpet er ne norske veier.... ;-)Håper det blir neste helg, har ikke vært siden september, og begynner å bli lei av norske veier.... ;-)

Hadde håpet noen her skulle slenge seg med.....? Ingen som er frista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Sånt kommer veldig an på tilstand... Tenker med G-Lader eller? Vil ikke antyde noenting før jeg vet hva jeg selger... Og det får jeg ganske god peiling på etter 150-200 mil på Autobahn og gjennom Danmark skulle jeg tro... Klart, lekker det olje og rasler og knaker, så selger jeg det ikke i det hele tatt, men det er jo forskjell på bra og strøkent.....

Sier som sagt fra når jeg vet OM vi drar, det kommer ann på andre enn meg.... Hvis ikke blir det februar/mars engang, men håpet er ne norske veier.... ;-)Håper det blir neste helg, har ikke vært siden september, og begynner å bli lei av norske veier.... ;-)

Hadde håpet noen her skulle slenge seg med.....? Ingen som er frista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert til å reise minst 10 ganger i år.... Så det er ingen hast for min del.....

Mange som spør hva deler jeg skal bruke selv på disse bilene, men jeg skal sannsynligvis ikke bruke noen ting selv... Selger alt, og har en liten fortjeneste... Absolutt ikke noe gullgruve, men det er jo greit med en tur ned, kjøpe litt deler og snacks, tax free og prøve litt forskjellige biler+det er jo til hjelp for andre som trenger deler, og ikke er interessert i NBS sine priser.... Autobahn er jo en opplevelse i seg selv.... Og Ålborg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider