Gå til innhold

G60 Delebil

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

jeg er også intr i dørtrekk til en fin pris.. 4dørs da.. mins ser fan ikke ut, og de blåe stofftrekkene jeg har nå står ikke helt i stil me skinnsetene.. såe.. har du noen skinn eller sorte stoff dør trekk til 4dør som ser nogenlunde ok ut..er jeg intr i de :D

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

hvor mye for en G60 uten å betalle importavgift, slik at man ikke kan få skilt på den, hvor mye koster den da? tenkte å plukke en hel G60 og bare flytte hele greia på en "rustfri" 1.6cl eller noe :D

Spørs hva du ser etter.... Han skaffe deg en fin en til 30... Penga neste helg?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jooey

jeg er også intr i dørtrekk til en fin pris.. 4dørs da.. mins ser fan ikke ut, og de blåe stofftrekkene jeg har nå står ikke helt i stil me skinnsetene.. såe.. har du noen skinn eller sorte stoff dør trekk til 4dør som ser nogenlunde ok ut..er jeg intr i de :D

Desverre kun 2dørs det går i her....:( Kjøper bare det, det er vanskeligere å selge til 4d......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Jeg er interessert i

G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring/clutch sylinder)

G60 drivaksler

Men det er litt langt å dra til Stavanger for å hente delene, men det koster kanskje ikke allverden å sende med posten eller lignende.

Send meg en mail, så er du i in(teressert)boksen... :)

Får mye respons på detta, har aldri drevet og annonsert før, for det har ikke vært nødvendig.... Blir det ikke neste helg så blir det senere... Selger gjerne hele biler, momsa inn (ikke toll) som er ideelle for ombygg prosjekter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider