Gå til innhold

Tmh`s tdi prosjekt

Ranger emnet

mmh

Anbefalte innlegg

Hallo. Lenge siden jeg har vært her å tittet nå. Har da så smått begynt med nytt prosjekt da. Har vært litt lei men har tatt seg opp igjen nå=) Hadde en rød a4 sedan som jeg la ut noen bilder av for noen dager siden,solgte den for at jeg skulle i militæret. Men så fikk jeg solgt den da,men da slapp jeg å dra i militæret=( typisk. Ble brukt en del penger på den bilen så bestemte meg for å kjøpe en billig bil å bare ha. Ble da en audi 100 2.5 tdi 1994 modell stajonsvogn. En mekaniker sonm hadde den. regnet med at den var tålig bra. Var vel den værste møkka bilen jeg har hatt. Byttet Masse slite deler å senke den,satte på noen 17" oz felger jeg hadde liggende å litt anlegg å smatteri,begynte å se ut som en bil bortsett fra litt slitt lakk å noe rust. Fikk på felger å alt,så gikk det en uke,så ble den stjelt=( Da ble jeg lei. Fant den dagen etter,helt ribbet. Var litt usikker på hva jeg skulle gidde å gjøre da,men fikk helt grit igjen på forsikringa,så bestemte meg for a4 igjen=) skulle ha bil til rungt 130000kr. I mai i fjor tok jeg å en kamerat flyet til haugesund å hentet en 2001 audi a4 stasjonsvogn,med 1.9 tdi 115hk,med skinn å 108k på telleren. Å da begynte morroa igjen:Devil: Her er noen bilder av den.

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ville jeg jo ha litt mer power,så ble chip=) men ble skuffet. gikk litt dårlig=( leste ut 374nm på 1.5kilo. men så begynte den å gå litt dårligere,mystisk. Dro til es tuning i fredrikstad å fikk vite at turboen var død=( Så da kjøpte jeg en 130hk turbo å green filter til å ha i boksen,pluss custom chip fra es tuning. Så nå leste dem ut 405-410nm på 1.3-1.4kilo. Å den går bedre enn noen gang=) Her er bilde av turboen.

http://SDC10020.jpg

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider