VST Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Har en 93 mod E36 med M3 fanger på gt2 leppe foran. Har også ferdiglakkerte m3-sideskjørt, lyktelister, dtm bakrudtedeksel og m3-speil liggendes, som jeg skal montere til våren. Det jeg mangler er bakfanger/hekkskjørt. Synes personlig m3-bakfangern er litt "tam", så jeg vurderer andre alternativ. Noen forslag til noe som ville passe til det andre jeg har? Vurderer Infinity 1. Liker dette hekkskjørtet godt, pluss at jeg synes det står i stil med resten. Hva mener dere? Vurdere også å skaffe hekk-spoiler. Tenkte også her litt på Infinty 1, men lurer på om den kanskje er litt for høy. Hva mener dere? (her kan dere se; http://www.kenthauto.no/?go=styling&gr=3&kat=28&PHPSESSID=d26e98b7bb1ac3cf235473e8fceef3a3 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Jeg syntes infinity fangeren er Nydelig, har m3 bakfanger men vurderer og skifte til infinity jeg også.(m3 fanger selges:)) spoileren er kanskje litt høy men fin den me... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jeg syns personlig at M3 hekken er fin nok. Infinity opplegget syns jeg er så voldsomt.. Bakfangern ser ut som en frontfanger.. Syns også det bryter veldig når du har m3 sideskjørt og m3front.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Joda, m3-fangeren er ok. Men syns den er litt kjedelig. Infinity 1 bryter ikke så voldsomt sammenlignet med andre hekkskjørt synes jeg. Men får se hva det blir til... Bilen er ganske lav fremme nå, ettersom jeg har gt2-leppe. Infinityskjørt vs m3-bakfanger - der blir Infinty-fangern mye lavere, og kan nesten passe bedre med det andre i så måte. Hvis jeg først skal velge bort m3-fangeren, synes jeg også det er den som passer best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Er det noe BMW prosjekt på gang eller? hva slags motor? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Jeg synes Infinity 1 skjørt og spoiler ser bra ut.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Kjøp deg zeemax bakfangern....den passer veldig godt på en bil som det ikke er bytte alt for mye på. Dessuten er den jo rålekker. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg