Gå til innhold

Prisanntydning på bilen min?

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Tenker legge ut bilen min for salg snart, hva tror dere er en gunstig pris?

• 99 mod 1.6 Highline

• 113 000km

• Nye sommer og vinterdekk i år

• 18" felger på sommerhjula

• H&R sportsunderstell med 55/40 mm senk

• Gti-jubileumslykter og frontleppe

• Alle servicer fulgt, nylig byttet reg.reim og vannpumpe.

• Velholdt innvendig og utvendig

golf-strmmen.jpg

Tenker 70-75 000,- selv. Noe jeg synes virker fornuftig. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så ville nok jeg lagt den ut for 90 jeg. Er ikke alle som har alle servicer tatt bla. pluss at denne er da ikke gått noe langt - samt så ser den bra ut! At den er velholdt og har servicehefte er for mange utrolig viktig, og de betaler også litt mer. Ville som sagt sagt 90.

Frontleppen din er en Votex-leppe og ikke en gti-jubi leppe forresten.

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Syns 90k blir litt drøy. Da blir den nok bare liggende lenge uten noen respons tipper jeg. Legger den nok ut for rundt 75-80k.

Må bare få vasket den å tatt noen flere bilder nå. :)

Det med frontleppa er jeg klar over, bare uvane å kalle den for det. :P Er jo jubileumslook og OEM-kvalitet på denne uansett.

Endret av phax.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du må jo sette prislappen på den selv, for hva du føler den er verdt for deg da :D

skjønte den ja:) Har lyst på denne leppa selv jeg. Synes den er veldig flott :D Bygger den langt ned i forhold til en "vanlig" V5-leppe forresten?

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det "¤haz¤" sier. Det er ikke alle som er ute etter en modifisert bil, men når det gjelder golf, så er jo dette en veldig populær ungdomsbil, og mange er ute etter en bil som ser ut som din.

Jeg ville lagt den til rundt 80.000. Bilen er jo strøken, og har utstyr som mange unge leter etter; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Med tanke på kilometeren og utseende kan du sikkert få opp mot 100 000 for den om du treffer rett person.

men ville lagt den ut til 90 000, tror ikke det er noe problem å få det for den :)

hadde det ikke vært for at jeg just kjøpte meg en gti, så ville jeg gjerne gitt 90 for den :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider