Celica rules! Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Problemet er det at bilen vil ikke til tider starte,starter'n går ikke rundt en gang. det bare ''klikker'' når je vrir på tenninga:S jeg må ta i når jeg vrir på nøkkelen å plutselig starter den men noen ganger vil den ikke starte å da må den sartes på trill.. er spesielt vrang når det er varmt ute eller bil er varm..:S kan det væra startsperra som klikker? Noen som har vært borti dette før? håper på svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Problemet er det at bilen vil ikke til tider starte,starter'n går ikke rundt en gang.det bare ''klikker'' når je vrir på tenninga:S jeg må ta i når jeg vrir på nøkkelen å plutselig starter den men noen ganger vil den ikke starte å da må den sartes på trill.. er spesielt vrang når det er varmt ute eller bil er varm..:S kan det væra startsperra som klikker? Noen som har vært borti dette før? håper på svar:D Kan være mye rart, kan være dårlig kontakt i starteren. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Om startsperren skaper problemer blinker det en gul nøkkel i displayet ditt. Om startsperren kicker inn skal motoren fortsatt starte, den vil bare dø igjen. På gamle biler er det ofte dårlig kontakt i starteren.. 96 begynner å bli gammelt, sjekk etter irr på kontakter. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg