Gå til innhold

Hvordan "tetter" man igjen plast f.eks skjermbggere når det er deler borte?

Ranger emnet

Raggetuss

Anbefalte innlegg

Tittel forklarer vel det meste, men kan ta mitt dilemma her da.

Har ikke funnet noen eksakt tråd om dette her, men er jo NOEN sider og lete igjennom å da :tannløs:

Jeg har ett g60 kit til min golf 2, dette er mildt sagt godt brukt fra tidligere eier.

På skjørtene mangler de klaffene som sitter forran jekkfestene. Golf folka her inne vet da hva jeg mener:p

På skjermbredderene er det store sår/biter borte..

Mener jeg har lest ett sted at glassfiber og plast ikke funker så bra sammen..?

Noen som kan svare meg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Høres ut som du har et lite prosjekt foran deg der....

Er en del jobb å få fikset det der...Plastreprasjon er ikke bare bare!

En enkel ting du kan gjøre er å kjøpe noe kraftig plastlim,skjære til biter der det mangler og lime inn og slipe over etterpå.hive på grunning og lakke de.

Skal du gjøre det på den vanskelige måten må du ha en slags plastsparkel.Under der hullet er mp du legge netting som du limer fast.Lim på den ene siden av den.Så må du bare bygge opp med plastsparkelen.Slipe det gjevnt og vips så var det ordnet....

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å dra til en lakkforhandler eller noen som selger slike ting.Bla lakkspesialisten....de har sånne ting.Eller 3M.

Nettingen er som en slags glassfiberduk som du legger under det feltet du skal ha plastsparkelen oppå.

Kan sikkert få en bruksanvisning der du hanlder det på hvordan man utfører platreparsjoner;)

Lykke til;)

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider