GolfTDI Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Er en kar jeg kjenner til som har en Nash, noen og 30 mod. mener jeg det var.. Står i deler, han påstår det er en av to biler i norge. Mye verdi kan det være i noe sånt? Siter Nå - 2007 Golf V TDI x - 1991 Volvo 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Er en kar jeg kjenner til som har en Nash, noen og 30 mod. mener jeg det var.. Står i deler, han påstår det er en av to biler i norge. Mye verdi kan det være i noe sånt? kjenner en som solgte en slik for et par tre år siden.... men der var mye ferdig og klart til montering... nyoverhalt motor, ferdige seter osv.... mener han fikk da 90 000 de er sjeldne, men det finnes da flere enn to... er det en singel six,eller twin ignition Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg