Gå til innhold

byttes: momo ratt nav

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg har ratt nav til Golf '81-'88.

trenger til Passat '88-'96. (samme som på Golf 3)

noen som kunne tenke seg å bytte?

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har momo ratt i en Golf 2 nå, har kjøpt meg Passat og vil flytte over rattet, og da trenger jeg ett annet nav....

tenkte kanskje noen ville bytte med meg så jeg slipper å ut med 500,- for ett nytt nav....

jeg har ikke airbag så det er ikke noe problem, men det er ikke ulovlig å fjerne den.... (var det det du mente?)

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det går greit fjærne. nav kosta no ikkje sjorta, høyr på mekonomen og liknade, treg ikkje være momo. det meste passar vel omvarandre..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Min bror fikk nå godkjent sin Golf III GTI med Momo ratt på biltilsynet (i vognkortet) , og han hadde airbag i det gamle rattet!

Noen steder godkjenner biltilysnet det å noen steder ikke. Er vel bare sånn det er. Er ikke 100% sikker på reglene, men har hørt det ikke er lovlig å fjerne airbag.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider