Gå til innhold

gtx vs gtr

Ranger emnet


phower

Anbefalte innlegg

gt-r er jo en oppgradert gt-x eller så var gt-x en nedgradert gt-r :rolleyes:

 

Men uannsett så er jo gt-r en råere Mazda 323 og kan trimmes mer en gt-x.

 

Så du har igrunn et valg å ta, kjøp gt-r og kjør hardere og raskere eller kjøp gt-x og ikke kjør så hardt og raskt.

 

Er en del å tjene på import, om en ikke er heldig med kjøpet i Norge. Ta kontakt med Per Christian Thaulow på http://www.need4speed.no og han sjekker dette opp for deg :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.need4speed.no/Til%20forside/test%20data.htm

 

om du ser på den oversikten, så ser det ut som at GT-X'n er raskere 0-100 enn hva GT-R'n er..Har hørt at Turboen ladder tidligere på en GT-X..men vet ikke noe sikkert..

Jeg har GT-X og er kjempefornøyd:D

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mighty

http://www.need4speed.no/Til%20forside/test%20data.htm

 

om du ser på den oversikten, så ser det ut som at GT-X'n er raskere 0-100 enn hva GT-R'n er..Har hørt at Turboen ladder tidligere på en GT-X..men vet ikke noe sikkert..

Jeg har GT-X og er kjempefornøyd:D

 

Ja gt-xen har en mindre turbo noe som gjør at denladder tiligere, men turboen klarer ikke mere en ca 230hk på gt-xen mens turboen i gt-ren klarer 300+. kjøper men en gt-r så er det bare å bytte luftfilter,fjerne ketten og stille opp trykke til va 1,2-1,3 bar så har du ca 240-260hk..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har henta en GT-R nå i Tyskland som jeg skal selge.

Bilen er rød, 147.000 km, luke og ABS

F.g.reg 28.12.93.

Ny girkasse og clutch for 8000 km siden

Ny kardang

Nye drivaksel mansjetter

Nye dempere (litt hardere)

Nytt 3" eksos uten kat

Just turbotrykk

Orig lakk / ikke rust.

Strøken innvendig og utvendig

Momo-ratt

 

Kjørte den selv opp fra München og det var MORRO. Egentlig ufattelig hvor mye fart det er i den lille jævel'n - og bakfra ser den jo helt "Gudrun" (anonym) ut.

Forlanger 149' for den om noen lurte på prisen.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også en gt-r til salgs snart.

 

Det er mye gjort med den..

 

Ny bund borret 1mm med smidde stempler,portet topp,justerbar bensintrykks regulator, justerbartturbotrykk med bryter inne i bilen, sinnter clutch, 3"efekktanlegg fra turbo, vannsinnsprut, ballansert veiv og veide råder, dørlåser fjernet (sentral lås defa), defa alarm, momo ratt, ny girkasse ++++++++

 

Har ikke satt noe pris enda men regner med ca 150-160.000.-

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår