thklinge Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 (endret) Noen som ser noe galt på dette bildet? En kompis var på tur ned Kvaløybrua (ei av bruene til Tromsøya) i en 70-sone. En av skjøtene i brua er ganske harde og det smalt da han kjørte over, det smalt desto mer da panseret kom opp! Både panserlås og sikkerhetslåsen glapp og panseret kom opp, brettet seg over ruta og smalt i taket. Resultat: Overraskende små skader på frontruta: Legger man panseret igjen går det ikke lengre enn hit: Litt hopping på panseret hjelper: Mitt panser er heldigvis fortsatt ok: Heldigvis klarte både bilene bak og bilen som kom i møte å stoppe i tide så det ble ikke noe sammenstøt hverken med andre biler eller rekkverket på brua. Det blir en liten åpning mellom panser og dashboardet når det er brettet over så der kan man se under nedbremsningen at man ikke treffer noe, godt tips! :D Endret August 6, 2009 av thklinge Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Haha, har du og kompisen helt like biler? Kult da, hvem kjøpte først? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 (endret) Jeg kjøpte noen år før. Har ei venninne ("Milla03" her på forumet) som også har kjøpt seg samme bil som meg. Populær sak de derre gull-Astraene ;) Endret August 6, 2009 av thklinge Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Er det dårlige panserlåser på Astra eller var det noe galt med låsen hans? Skal jo normalt en del til om både panserlås og sikkerhetslås spretter opp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Ingen som vet, alt så normalt ut både før og etter. Min bil er senket, er stivere og kjører på 20" hjul. Det hender at det smeller bra når jeg kjører på "Rød-Grønne veier", men har aldri opplevd at panseret har rørt seg. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 au da stakkars bilen :( Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Å herre.. trodde først at det var din bil. IGJEN. Bare tenker siden du har 2 tråder fra før av som omhandler bilen din og uhell/hærverk.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 hehe, nei heldigvis var det ikke gullbilen min som fikk gjennomgå denne gangen, kryss i taket! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) Var nok min bil som fikk gjennomgå, mange gullfarga coupe'er her i området. Min eneste turbo, men hjelper lite nå når bilen ser slik ut, men sendes til oppretting denne uka :) Bilen så forøverig ut noe som dette før dette skjedde: Snart god som ny igjen :D Endret August 9, 2009 av c20let2k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg