funkmobile Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Merka for ei tid tilbake at kilometertelleren ikke alltid gikk, men nå har den slutta helt å gå. Speedometeret fungerer utmerket. Spørmålet er vel egentlig om dette er noe eg kommer til å klare å fikse selv om eg skrur det opp og ser, eller er dette avansert meknanikk? Har aldri vert der i en bil før, og har lite lyst og demontere alt for å finne en svart boks eg ikke kommer noen vei med. Bilen er en VW jetta 85, selfølgelig med analog kilometerteller. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hadde samme problemet på en scorpio jeg hadde. Den begynte å virke igjen om jeg banka løs på dashbordet. Åpnet aldri opp for å se hva som var feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg