azn85 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Er ikke verre enn å ta med seg et lite speil og holde innafor hver eik på felgen til du finner en eik det står ETxx (xx = tall). Skriv gjerne inn hva dere finner. :) hehe..skal gjøre det på mandag når han kommer tilbake på mandag fra "ferie". Han skal forresten prøve mine 17" felger, så da er det bare å lese av når vi bytter om på dekkene. Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Jeg sitter med 225*40*18 rs4-2 felger med standard senk 20mm Sportback abition. For meg å senke til 25 eller 30mm altså 1cm lengre ned burde ikke være noe problem. Men vet dere om det skal senkes mer bak en foran eller er ambition senket riktig fra før? DA er det jo bare å sette 30 mm senke på alle fire :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Går det ikke an å valse litt da? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Går det ikke an å valse litt da? hva betyr "valse" :D Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Vil tro man må senke mer foran enn bak for å få det jevnt. Mener å huske at min var høyere foran vertfall. Valsing er å få selve hjulbuene presset lenger ut (til det bruker man en 'valse', slik at det blir bedre plass i det området hjulet opererer. Bør få noen med peil til å gjøre, for å unngå at lakken sprekker, får det jevnt, etc. Google bildesøk etter ordet hjulbuevalsing gir nok noen bilder slik at du forstår bedre hva som gjøres. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg