Hantimilon Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har en VW Passat 98 1.8t Men jeg har problemer med å finne ut hvilken farge jeg skal ha. Har letet igjennom alle papirer jeg har, men eneste svaret har vært Rødt. Noen som vet hvordan jeg skal finne ut dette? Har mange veldig små rustflekker på panseret som jeg vil fikse. Er dekkstift det som er best å bruke da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Farge koden står i serviceheftet ditt, og på en klistrelapp i reservehjuls brønnen, så sant bilen ikke er brukt importert, da er sjangsen stor for at dei lappene mangler Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hantimilon Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Nei den er ikke det. Vil stiften hjelpe mot små hullskader ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 (endret) Kan også stå på en plate i dørkarmen, under panseret eller bak tanklokket.. Som oftest 2-4 tall og bokstaver. Stiften vil jo fylle i, men du må nok legge flere lag om lakkskadene er dype. Og om det er gått så langt som ned til blankt metall burde du legge grunning før lakk.. Edit: Så ikke at du hadde en Passat. Da står det nok der han over sa.. Endret August 5, 2009 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hantimilon Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 hva kan gjøres om jeg har rust inni disse små hullene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Pusse bort rusta forsiktig, fylle på med grunning deretter lakk. Husk at all rusta må være borte og blankt stål burde aldri være uten grunning særlig lenge. Fukt i lufta er nok til at rusta slår igjennom grunninga etter en liten stund. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg