gizzmo Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 har 2 stoler og baksete til golf 3. 4 dørs. sort sportsintriør ikke recaro. hva er dette verdt ? setene er så godt som strøkne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Hei, Vet ikke jeg, men jeg har en TDI Variant som har slitne sportsseter foran. Om baksetene passer om hverandre på combi og variant, vet jeg ikke. I alle fall er vi vel for langt fra hverandre rent geografisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 har ikke tatt noen bilder ennda begynner og bli ett lite slitt merke på førerstol ikke synlig hull enda. utenom det er dem sorte me litt mønster av grått i midten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg