Wasim Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hei Som flere av dere har sett så finnes det en "oppskrift" for hvordan man får tak i et ECE dokument fra TUV nord Kiel. Blant annet er det en faksmal man kan bruke. Mitt spørsmål er: er det noen her på forumet som faktisk har klart å tak i et slik ECE dokument på egenhånd via TUV Nord Kiel? Funket det med malen til http://www.tyskland.org? Hvor lang tid tok det? Hvordan foregikk betalingen? Hva kostet det? Jeg ber de som har gjort dette selv, og som har førstehåndserfaring om å svare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Jeg bare nevner i farta, som i den andre tråden din at du kan få kjøpe (dyrt) ECE av norsk importør av "ditt" bilmerke. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg