Keff80 Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 No shit! Er drit lei av surfing på nettet nå!! SÅ; KR 1000(*)overføres til førstemann som kan hjelpe meg med følgende: Er på jakt etter noen som kan remappe Opels Z18XER VVT (140hk) motor i Norge. Denne kan (i følge en del forumer i UK) mappes +15hk mot normalt +5-8hk på f.eks. Z18XE. Remapping gjøres jo selfølgelig i store deler av dette landet, MEN, har ikke klart å spore opp noen som kan gjøre det med denne type motor... Finner absolutt ALLE andre motor-typer i diverse lister her til lands, men pussig nok ikke XER'en. Tyskland, Romania og UK er nermeste jeg kommer... Kan godt være meg som suger i surfing her på nettet, men jeg begynner å bli litt lei... Det jeg vet er at der er programvaretype Simtech 71,5 (el. bare 71) og kan bli mappet via "OBDII board". Haha, tenker sikkert mange nå... "Tosk som gidde å hive penger på remapping av en "non-turbo motor". Bytte ut bilen er for meg uaktuelt, da det er bortkastede penger i tillegg til at denne utgaven ytterst sjeldent selges brukt. Litt ekstra futt er alt som skal til for at jeg blir 100% fornøyd med bilen, og da er noen tusenlapper verd det kontra å selge... Så, det er alt jeg spør om:-) Skaffer du meg noen som gjør dette for meg ( professionelt og til en normal pris)og jeg er fornøyd med resultatet... BLING! og du er 1000 kr rikere!! (*)(avtales etterpå) Forhandleren må også befinne seg innenfor rimelighetens grenser og... Finnmarksvidda duger ikke f.eks.:biker Sør, og vestlandet er mest aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 ta å ring til frode engelund . på http://www.engelund-racing.com Er det noen som kan opel er det vel den mannen.. han er fra jessheim/gardermoen/oslo området! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Søk litt på Vauxhall istedetfor Opel + Astra / motorkode etc. Du kan jo bruke den tusenlappen på ferje over til .uk? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keff80 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 ta å ring til frode engelund . på http://www.engelund-racing.com Er det noen som kan opel er det vel den mannen.. han er fra jessheim/gardermoen/oslo området! Takker, skal sjekke opp med han:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 og igjen... Hvorfor bruke tid og penger på å mappe 10hk?! da kan du likegjerne koste på en chip, det vil koste deg like mye faktisk.. Dette er 10hk du absolutt ikke vil merke. Du vil tjene 20hk på å kjøre alene i bilen uten passasjer om du skal grisekjøre. den mappinga er nok penge kast ut av vinduet kompis Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keff80 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 og igjen... Hvorfor bruke tid og penger på å mappe 10hk?! da kan du likegjerne koste på en chip, det vil koste deg like mye faktisk..Dette er 10hk du absolutt ikke vil merke. Du vil tjene 20hk på å kjøre alene i bilen uten passasjer om du skal grisekjøre. den mappinga er nok penge kast ut av vinduet kompis 15hk/30nm snakker jeg om her. Jeg er familiefar med 3 barn, så grisekjøring er jeg for tørr bak ørene til. Jeg vet hva jeg kan miste! :driving Og om interessen var til stede, hadde jeg kjøpt bil deretter og, kompis! Dette er faktisk en mapping som fungerer på en non-turbo motor, men få vet om det her til lands. Er heller ikke så mange med Z18XER motor som bryr seg heller tipper jeg. Og hvem kjøper en bil med en familievennlig motor for å grisekjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 fikk du ringt engelund racing? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keff80 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 fikk du ringt engelund racing? Jepp, men intet svar å få... Prøver å sende mail i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 tror det hjelper lite med mail.. søk opp navnet hans på gulesider feks Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keff80 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 tror det hjelper lite med mail.. søk opp navnet hans på gulesider feks Engelund-Racing kunne beklageligvis ikke hjelpe:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 spesielt..da veit ikke jeg om noen andre ihvertfall. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Du kan jo prøve å høre med http://www.protrim.no Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keff80 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Du kan jo prøve å høre med http://www.protrim.no Har vært i kontakt med dem tidligere, og de anbefalte Flowtec manifold. men er litt usikker, da jeg ikke har hørt om noen som har testet denne på vvt'en. Koster ca 15k. Denne skal gi 20hk+. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 prøvd http://www.estuning.no da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 ES-tuning som nevnt over eller Flissundet er vel eneste alternativer her i landet når det gjelder custom mapping. Pleier å havne på rundt ti tusen. Sett i noen vasser kammer først, så blir det kanskje verdt pengene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg