Gå til innhold

1000KR til førstemann!!!

Ranger emnet

Keff80

Anbefalte innlegg

No shit!

Er drit lei av surfing på nettet nå!!

SÅ;

KR 1000(*)overføres til førstemann som kan hjelpe meg med følgende:

Er på jakt etter noen som kan remappe Opels Z18XER VVT (140hk) motor i Norge. Denne kan (i følge en del forumer i UK) mappes +15hk mot normalt +5-8hk på f.eks. Z18XE.

Remapping gjøres jo selfølgelig i store deler av dette landet, MEN, har ikke klart å spore opp noen som kan gjøre det med denne type motor... Finner absolutt ALLE andre motor-typer i diverse lister her til lands, men pussig nok ikke XER'en. Tyskland, Romania og UK er nermeste jeg kommer... Kan godt være meg som suger i surfing her på nettet, men jeg begynner å bli litt lei...

Det jeg vet er at der er programvaretype Simtech 71,5 (el. bare 71) og kan bli mappet via "OBDII board".

Haha, tenker sikkert mange nå... "Tosk som gidde å hive penger på remapping av en "non-turbo motor".

Bytte ut bilen er for meg uaktuelt, da det er bortkastede penger i tillegg til at denne utgaven ytterst sjeldent selges brukt. Litt ekstra futt er alt som skal til for at jeg blir 100% fornøyd med bilen, og da er noen tusenlapper verd det kontra å selge...

Så, det er alt jeg spør om:-)

Skaffer du meg noen som gjør dette for meg ( professionelt og til en normal pris)og jeg er fornøyd med resultatet... BLING! og du er 1000 kr rikere!! (*)(avtales etterpå)

Forhandleren må også befinne seg innenfor rimelighetens grenser og... Finnmarksvidda duger ikke f.eks.:biker

Sør, og vestlandet er mest aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og igjen... Hvorfor bruke tid og penger på å mappe 10hk?! da kan du likegjerne koste på en chip, det vil koste deg like mye faktisk..

Dette er 10hk du absolutt ikke vil merke.

Du vil tjene 20hk på å kjøre alene i bilen uten passasjer om du skal grisekjøre. den mappinga er nok penge kast ut av vinduet kompis

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og igjen... Hvorfor bruke tid og penger på å mappe 10hk?! da kan du likegjerne koste på en chip, det vil koste deg like mye faktisk..

Dette er 10hk du absolutt ikke vil merke.

Du vil tjene 20hk på å kjøre alene i bilen uten passasjer om du skal grisekjøre. den mappinga er nok penge kast ut av vinduet kompis

15hk/30nm snakker jeg om her. Jeg er familiefar med 3 barn, så grisekjøring er jeg for tørr bak ørene til. Jeg vet hva jeg kan miste! :driving

Og om interessen var til stede, hadde jeg kjøpt bil deretter og, kompis!

Dette er faktisk en mapping som fungerer på en non-turbo motor, men få vet om det her til lands. Er heller ikke så mange med Z18XER motor som bryr seg heller tipper jeg. Og hvem kjøper en bil med en familievennlig motor for å grisekjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ES-tuning som nevnt over eller Flissundet er vel eneste alternativer her i landet når det gjelder custom mapping. Pleier å havne på rundt ti tusen.

Sett i noen vasser kammer først, så blir det kanskje verdt pengene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider