kml85 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Hei alle på BF! I forbindelse med oppfrisking av bilens eksteriør (les: flikking, rubbing etc.) har jeg bestemt meg for å gi det innvendige en overhaling også. Jeg holder til i Bergen, og spørsmålet mitt er som følger; Hos hvem/Hvor kan jeg levere bilen inn for rens innvendig? Vet noen av dere her inne noe om hvem som utfører slikt arbeid, og da på en meget god måte og har høy kvalitet på slikt arbeid? Vet slikt koster en del og ønsker da å få gjort dette på en meget god og komplett måte slik at det blir skikkelig rent inni bilen :-) Takker alle som har anledning til å gi meg et par tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Ville søkt på gule sider og tatt turen innom noen og hørt om pris.Prisen kan variere mye,og penger spart til andre bilting;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kml85 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Naturligvis :-) Men vet du/dere om noen steder som holder høy kvalitet på slikt arbeid? Mvh Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Deg selv og ei tube med nylonvask, sauberman og en steamer, samt gode tørkemuligheter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 I parkeringshuset i 2. etage på lagunen er det et bilvaskefirma. De renser lakk og interiør osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomand Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 En bøtte med vann og salmiakk gjør underverker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Econolineman46 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei alle på BF! I forbindelse med oppfrisking av bilens eksteriør (les: flikking, rubbing etc.) har jeg bestemt meg for å gi det innvendige en overhaling også. Jeg holder til i Bergen, og spørsmålet mitt er som følger; Hos hvem/Hvor kan jeg levere bilen inn for rens innvendig? Vet noen av dere her inne noe om hvem som utfører slikt arbeid, og da på en meget god måte og har høy kvalitet på slikt arbeid? Vet slikt koster en del og ønsker da å få gjort dette på en meget god og komplett måte slik at det blir skikkelig rent inni bilen :-) Takker alle som har anledning til å gi meg et par tips! Du kan jo stikke innom baywartuning i sandviken, ligger bak i glasskarhuset, der med smartstasjonen. Har brukt dem til en skade på bilen min og var godt fornøyd, og mye billigere enn andre. Vet dem har en kampanje der nå, rens innvendig og polering til kr. 999,- Tlf 56156610 eller http://www.baywartuning.no P.S hils fra Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg