HHA Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Og JA, det er viktig å la AG EGP herde. Da får du mye bedre holdbarhet. Påfør TYNNE lag, ellers blir det et hælvette å få vekk etterpå ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har også hørt snakk om kombinasjonen Duragloss 101 + 105, med Pinnacle Liquid Souverän wax til slutt. Er dette komboen å satse på? Jeg har brukt denne comboen i år. Men før jeg bruker di 2. Så går jeg over bilen med Claybar. Deretter fjærne riper og sånn smått med Scratch Remover. Så går jeg over til Duragloss. Etter en dag så bruker jeg Pinnacle produktet. Dette er på sort bil. Pinnacle Liquid Souveran wax fungere kjempe bra på sort og rød lakk. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Veldig fin tråd, med masse svar jeg har lurt på en stund:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg