s1ffern Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 No er jeg betre lei ass, så håpe noen har nå gode råd =) Bilen er en Audi a4TQ 1996 Det som sjer er når jeg passere 100km/t så begynne hele høyreframdekk/bil å riste.. når jeg fikk igjen lappen så var det en stygg kakkle lyd men te slutt vart det bare risting når jeg passere 100km/t. Er det drivledd - kulelager så er på vei ut ? Felgene er spacet ut mvh Meg =) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 sjekk hjullageret ditt.. hvordan er det når du svinger til venstre eller høyre, stopper lyden? er høyre framhjul varmere enn de andre hvis du holder hånda mot hjullageret/navet? er det varmere da veit du att det er noe slitt der! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Sjekk først å fremst kast/feilbalansert dekk/felg.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hadde samme problemet med min. Kasta hele dritten på sjøen og kjøpte meg en Opel Manta. Var dog bare det indre ledd, styrestag. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Mitt indre ledd var gåent, men jeg hadde ikke slike symptomer. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 må vell teste skoene i uka her.. bilen homber ved lav fart så får vell begynne der Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 hørest ut som en skeiv felg eller stor ubalanse i felg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg