caferacer Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 hallo jeg lurte på om noen har noe formening om hvem som er billigst på drev å deler til bakaksel gm.Knakk en sånn skrue inni min noe som resulterte i havari. Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Handle ett amcar å ringe rundt ville jeg si, vil få mange forskjellige svar... Frågan er jo om det ville være billigere å bare finne en annen aksel? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Handle ett amcar å ringe rundt ville jeg si, vil få mange forskjellige svar...Frågan er jo om det ville være billigere å bare finne en annen aksel? ja hvis noen hadde hatt en aksel som passet så hadde jeg nok byttet alt.Er til en chevy c10 fra 1966 med 6hjulbolter.Er ikke så enkelt å finne har je funnet ut.. Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Er ikke den noenlunde lik den på bl.a K5 4x4? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Er ikke den noenlunde lik den på bl.a K5 4x4? vet ikke sikkert er den 6bolt?sitter jo bare en rørklemme feste på hver side mot bærearm så rart om ikke det skulle gå an å bruke noe annet. hvis noen har bredde på en sånn så hadde det vært fint!!Mvh Børre Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Blazer K5 4x4 og alle C/K10 pickup eller subb med 4x4 har 6 hjulbolter. det jeg finner på nettet, er den 64 1/2" mellom anleggsflatene til hjulene Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg