Gå til innhold

Skumle pm´er

Ranger emnet

Larsern

Anbefalte innlegg

Er det flere som har mottatt trusler via pm fra Bilteknikeren.com , eller er det bare meg?

Fyren liker visst ikke meg noe videre. :cool:

Kanskje han dukker opp hjemme hos meg med balltreet eller hva det var han skulle ha med seg på treff. :D :D :D

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han har lært seg å sende PM til meg.. han har jo tross alt ignorert meg :)

Men han trua jo meg også med balltreet.. før han sletta posten og hele tråden.

Kan du ikke bare quote pm'ene du fikk av han og så rapportere det til en moderator? Personlig synes jeg ikke han har så mye på dette forumet å gjøre med den oppførselen sin!! :rolleyes:

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det stod ingenting om balltreet i pm´en, men jeg måtte holde meg til helv**e langt unna han.

Og det går vel bra, hvis han holder til i Risør... :cool:

Wicky124 og dere andre som lurer: Grunnen til det er at han har slettet 90% av postene sine nå i ettertid.

EDIT: Altså slettingen er ikke grunnen til at noen har noe imot han, men det som sto i postene han har slettet...

-88 Sierra cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva Bilteknikeren har gjort og hvorfor alle er sure på han?

Originally posted by Dr_BASS

Ikke jeg heller

Originally posted by Laaars

Ikke jeg heller...

Hehe dere har seriøst gått glipp a no;)

Larsern hehe regner med du bare ler av det hele,slik som de fleste gjorde av postene hans der.

Men visst ikke regner jeg med Håkon og Co gir grei beskjed:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW sier jeg bare....Skulle vært gitt ut en "Bilforumets 100 dummeste utsagn" snart...Tror denne "teknikeren" ville være både forord og sentral i alle kapittlene. Når man poster noe her inne blandt så mange, er det garantert noen som vet bedre enn deg, så det gjelder å være litt varsom. Og ikke minst innrømme det når man tar feil. Menmen, morro er det uansett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Når man poster noe her inne blandt så mange, er det garantert noen som vet bedre enn deg, så det gjelder å være litt varsom. Og ikke minst innrømme det når man tar feil. Menmen, morro er det uansett:D

Hehe. Jeg kan være veeeldig påståelig hvis jeg mener jeg har rett. Men hvis noen kommer med saklige bevis, eller en fornuftig forklaring på hvorfor jeg tar feil, så er jeg den første til å innrømme at jeg tar feil.

Å stå på sitt uansett om man innser at at man har tatt feil, er en meget bra måte å tape ansikt på, mener nå jeg.

-88 Sierra cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår