VKH Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Nismo WOW sier jeg bare....Skulle vært gitt ut en "Bilforumets 100 dummeste utsagn" snart...Tror denne "teknikeren" ville være både forord og sentral i alle kapittlene. Når man poster noe her inne blandt så mange, er det garantert noen som vet bedre enn deg, så det gjelder å være litt varsom. Og ikke minst innrømme det når man tar feil. Menmen, morro er det uansett:D Tror nok NismoMafia hadde fylt mesteparten av den boka men "teknikern" er greit utpå han og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Larsern Er det flere som har mottatt trusler via pm fra Bilteknikeren.com , eller er det bare meg? Fyren liker visst ikke meg noe videre. :cool: Kanskje han dukker opp hjemme hos meg med balltreet eller hva det var han skulle ha med seg på treff. :D :D :D ÅNEI!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Haha, tror vi blir hjemme sesongen 2004 Larsern.. Han der tør ikke jeg møte :D:D fatality Tror det er ganske mange fjortisser på "humortripp" på dette forumet om dagen.. Kjipt at noen absolutt MÅ forsure dette forumet.. 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 flott om dere kan sende pm om dette så det kan bli gjort noe med så fort som mulig, i stede for å lage en tråd å ''henge ut'' en person. *sjekke ut saken* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg