pahf Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Var uheldig og kjørte inni en opel combo i formiddag, det jeg lurer litt på er hva vil taksten bli når det er litt inntrykkt på førersiden, fra start på førerdør til ca midt på baken, rundt en meter. Trenger ikke noen eksakt pris, men ca overslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 legg inn bilde du så man har noe å gå ut i fra:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Har desverre ikke muligheten til det, men hvis det er til hjelp så er det etter mitt syn forholdsvis enkle bulker og rette ut, de går ikke dypt, men i lengden, for og litt av bakdøren er tatt, så må det lakkeres. Bare et grovt regnet prisoverslag hadde vært greit, 10-12, 15-17, 18-22tusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Kan sikkert regen ca 4000 pr dør i flatretting,så kommer evt demontering/montering,lakkering av sikkert hele siden hvis det må være med tilstøtende flater...altså bakskjerm og forskjerm også... Vanskelig å gi noen pris så lenge man ikke ser skaden. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Kan sikkert regen ca 4000 pr dør i flatretting,så kommer evt demontering/montering,lakkering av sikkert hele siden hvis det må være med tilstøtende flater...altså bakskjerm og forskjerm også...Vanskelig å gi noen pris så lenge man ikke ser skaden. Okay, noe slikt jeg så for meg, så samlet med lakkering snakker vi fort en 12-15K? Skjermene fikk ikke noe, kun plastdekslet som fikk et par riper så det vil jeg tro går greit. veldig vanskelig og forklare, men det starter ved starten av førerdøren og går ca 1/5 av passasjersiden på comboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg