Gå til innhold

Mitt Corolla E10 prosjekt.

Ranger emnet

CorollaE10

Anbefalte innlegg

Grill: Har tenkt til å lage en grill selv, med aluminiumsgitter. Om jeg trenger ramme eller ikke, vet jeg ikke. Kan jo bare ta rammen fra originalgrillen. Synes det blir litt dumt å betale 2000,- for en helt enkel grill. Så vil heller gjøre det selv.

Forlenging av panser: http://www.streetdesign.no/?id=6843 Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å montere denne delen selv, eller om jeg burde få hjelp.

Eksos: Her er det mest snakk om lyd. Corollaen min har en 1.3 Xli motor. Jeg vil ha en grom lyd, men ikke sånn veldig høylytt litt uskarp lyd, men det skal være gromt.

Som dere kanskje forstår har jeg overhodet ingen erfaring.

Senere, når budsjettet tillater det, så skal jeg fikse felger, evt mer. Kan også hende vi snakker litt tuning etterhvert, og ikke bare styling.

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Til og med det minste tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt av styling på bilen min er enten tillpasset fra andre bil typer eller laget selv ;) så alt er mulig jeg tar på meg jobber også 600 kr for ulakkert grill og 1500 for ferdig byggd i med gitter og bilen farge på grillen

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Grill: Har tenkt til å lage en grill selv, med aluminiumsgitter. Om jeg trenger ramme eller ikke, vet jeg ikke. Kan jo bare ta rammen fra originalgrillen. Synes det blir litt dumt å betale 2000,- for en helt enkel grill. Så vil heller gjøre det selv.

Forlenging av panser: http://www.streetdesign.no/?id=6843 Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å montere denne delen selv, eller om jeg burde få hjelp.

Eksos: Her er det mest snakk om lyd. Corollaen min har en 1.3 Xli motor. Jeg vil ha en grom lyd, men ikke sånn veldig høylytt litt uskarp lyd, men det skal være gromt.

Som dere kanskje forstår har jeg overhodet ingen erfaring.

Senere, når budsjettet tillater det, så skal jeg fikse felger, evt mer. Kan også hende vi snakker litt tuning etterhvert, og ikke bare styling.

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Til og med det minste tips.

http://www.toyotaextreme.dk/projvis.asp?id=16

Lenke til kommentar
Del på andre sider