Gå til innhold

hvilken bil?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by k9v

OFF TOPIC: Det er altså ikke mulig at rasisme går begge veier?

hehe...joda..rasisme går alle veier..men...240 utgår..Liker den ikke no særlig..Stor tung og klumpete..Pluss pappa ikke vil stå i nærheten av den engang så :rolleyes:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Hva med denne kjerra her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=339025

95000km, eu ok, 4 dører og står i oslo.

igjen...pen bil..men fattern nekter å sette seg i en bil som ser mindre ut en mitt vrak..så...er vel 5personer som skal sitte i den..så..blir i det minste laget..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elantraen til 26500kr blei solgt samme dagen..Vipper nå melllom mazda 626 1989 modell med masse utstyr og en Opel Vectra 1992 modell med det vanlige standard utstyret...

Mazda http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=351607

Opel http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=43200&ressort=BI&adtype=S

Noe å satse på?Må ha meg bil..begynner å bli desperat nå as..Onsdag kveld må jeg ha meg bil..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

hehe...Hvor ofte har du sett en pakistaner i en 240? No offence lixom..men tror ikke pappa liker den bilen..;)

Hehe, har faktisk... hmm.. aldri.. sett en pakistaner i en 240..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

Spec's på den da? og bilder?

Tja, han tar ikke innbytte i en '86 Bluebird SR Turbo m/ intercooler og HKS bov med 180 hester da? Litt skadd bak rundt dempertårn, men skal fikse det nå... da har bilen kosta meg rundt 30 lapper...

+ noen lapper :)

Specs?

Servo..Elektriske speil, vinduer og soltak. Nylakkert ifjor vinter (starten av 2003!) sentrallås, ettermontert startsperre(!!) og fjernstyrt sentralås med alarm sota vinduer16"azev(?) felger på sommern..Null riper og sprekk i styling og bil..dårlig anlegg..brukes lite...er kjørt i underkant av 200"km..sportstoler foran..litt usikker på motor..mener det er 2litern med 138(?) hk eller no slikt...skal prøve å slenge opp bilder...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider